فایل ورد بررسي تاثير تجربيات برند بر تمايل به پرداخت بالاتر

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي تاثير تجربيات برند بر تمايل به پرداخت بالاتر دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي تاثير تجربيات برند بر تمايل به پرداخت بالاتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي تاثير تجربيات برند بر تمايل به پرداخت بالاتر،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي تاثير تجربيات برند بر تمايل به پرداخت بالاتر :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مديريت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :18

یکی از مفاهیمی که اخیرا مورد توجه متخصصان حوزه رفتار مصرف کننده قرار گرفته تجربه برند است. این مفهوم به تجربیاتی اطلاق می گردد که نشأت گرفته از مجموعه تعاملات مشتری با محصول، سازمان و یا بخشی از آن بوده که سبب تحریک عکس العمل های او می گردد. هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت بالاتردر میان 385 نفر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه است که از موبایل های شرکت های سامسونگ،اپل، نوکیا، سونی، سونی اریکسون و ال جی استفاده می نمایند. ابزار جمع آوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه با طیف لیکرت پنج تایی می باشد. روش نمونه گیری تصادفی- طبقه ای متناسب با حجم جامعه است که جهت آزمون فرضیات از نرم افزار لیزرل استفاده گردیده است. نتایج نشان می دهد فرضیات تاثیر تجربه برند بر اعتبار برند ونگرش برند پذیرفته و فرضیه تاثیر تجربه برند بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان مورد تایید قرار نگرفته است. همچنین فرضیه تاثیر نگرش برند بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری و تمایل به پرداخت بالاتر نیز تایید گردیده است. ضمن آنکه فرضیه تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل به پرداخت بالاتر و همچنین تاثیر اعتبار برند بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری و نگرش برند نیز تایید شده است. نتایج بدست آمده به دلیل جدید بودن موضوع، مدیران را در چگونگی سرمایه گذاری بر مفاهیم مختلف برند یاری نموده و می تواند گامی به سوی متمایز ساختن برند سازمان باشد.
كلید واژه: تجربه برند، اعتبار برند، نگرش برند، ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری، تمایل به پرداخت بالاتر

توضیحات بیشتر