فایل ورد کنترل لغزشي- تطبيقي سيستم تعليق فعال 1.4 خودرو با عملگر هيدروليکي با استفاده از سطح لغزش بهينه لگاريتمي

لینک دانلود

 فایل ورد کنترل لغزشي- تطبيقي سيستم تعليق فعال 1.4 خودرو با عملگر هيدروليکي با استفاده از سطح لغزش بهينه لگاريتمي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کنترل لغزشي- تطبيقي سيستم تعليق فعال 1.4 خودرو با عملگر هيدروليکي با استفاده از سطح لغزش بهينه لگاريتمي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد کنترل لغزشي- تطبيقي سيستم تعليق فعال 1.4 خودرو با عملگر هيدروليکي با استفاده از سطح لغزش بهينه لگاريتمي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کنترل لغزشي- تطبيقي سيستم تعليق فعال 1.4 خودرو با عملگر هيدروليکي با استفاده از سطح لغزش بهينه لگاريتمي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسي برق و مهندسي کامپيوتر ايران - الف مهندسي برق

تعداد صفحات :9

در این مقاله کنترل سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با عملگر هیدرولیکی و با محوریت مد لغزشی، توام با یک رویکرد تطبیقی انجام گرفته است. علت استفاده از کنترل مقاوم مد لغزشی، مقابله با انواع عدم قطعیت های ناشی از اثر اغتشاشات خارجی یا هرگونه رفتار غیر خطی موجود در سیستم است. در روش پیشنهادی، سطح لغزش با استفاده از یک استراتژی بهینه، جهت حداقل سازی یک تابع هزینه استخراج می شود که نتیجه آن یک سطح لغزش لگاریتمی است. دلیل پیشنهاد الگوریتم تطبیقی در این مقاله، وجود عدم قطعیت های غیر خطی، تغییرپذیر با زمان و دارای کران نامشخص در سیستم است. لازم به ذکر است که روش ارائه شده، ضمن آن که تاثیرات ناشی از عدم قطعیت پارامتری و همین طور اغتشاشات خارجی بر عملکرد سیستم را به طور چشم گیری کاهش می دهد، پایداری سیستم کنترلی لغزشی- تطبیقی را بر پایه تئوری پایداری لیاپانوف به اثبات می رساند.
كلید واژه: سطح لغزش لگاریتمی، سیستم تعلیق فعال، عدم قطعیت، کنترل تطبیقی، مد لغزشی

توضیحات بیشتر